השכרת רכב בדובאי: 5 החברות הטובות ביותר לשנת 2024

דובאי היא יעד חדש יחסית עבור ישראלים רבים. כדי לחוות את המקום בצורה הטובה ביותר, שווה מאוד להשכיר רכב ולקבל את הכל מהכל. סקרנו עבורכם את 5 חברות השכרת הרכב הטובות ביותר בדובאי, וגיבשנו לכם מדריך שיעזור לכם לבחור את הטובה ביותר עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

חופשות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על השכרת רכב בדובאי

בין אם אתם מחפשים להשכיר רכב בדובאי מחברה המוכרת ביותר, הכי ידידותית ללקוח או לתמוך בחברות המקומיות, לפניכם כל עצות הבחירה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה ביותר עבורכם להשכרת רכב בדובאי.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של חברות המציעות רכבים להשכרה בדובאי, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת החברות המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אמיר בס

כותב: אמיר בס

מומחה בתחום קנייה ומכירה של רכב פרטי ומשפחתי, ‏בעלים, מנהל‏ ב-‏Car-La ייעוץ וליווי אישי בתחום הרכב‏

3 חברות להשכרת רכב בדובאי המומלצות על ידי המומחים שלנו

המותג המוכר ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הכי יוקרתי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

המחירים התחרותיים ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

דובאי, עיר תוססת ומלאת חיים, מציעה למבקרים בה מגוון רחב של אטרקציות, החל מקניונים ענקיים וגורדי שחקים ועד חופים מרהיבים ומדבר עצום. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את כל מה שיש לעיר להציע היא באמצעות השכרת רכב. יש הרבה יתרונות להשכרת רכב בדובאי אותם כדאי להכיר, ובאופן כללי, שווה מאוד לעשות זאת כדי לחוות את המקום בצורה הטובה ביותר.

 

יתרונות השכרת רכב בדובאי

  • חופש: השכרת רכב מעניקה לכם חופש מוחלט לטייל בעיר ובסביבתה בקצב שלכם, ללא תלות בתחבורה ציבורית או במוניות.
  • גמישות: ניתן לבחור את סוג הרכב המתאים ביותר לצרכים שלכם, בין אם אתם זוג המחפש רכב קטן וחסכוני או משפחה גדולה הזקוקה לרכב מרווח.
  • גישה: השכרת רכב מאפשרת לכם להגיע גם למקומות מרוחקים פחות, שאליהם קשה או יקר להגיע בתחבורה ציבורית.
  • חיסכון: במקרים מסוימים, השכרת רכב יכולה להיות זולה יותר מאשר שימוש בתחבורה ציבורית, במיוחד אם אתם מתכננים טיול ארוך או אם אתם נוסעים בקבוצה גדולה.

 

דברים שכדאי לקחת בחשבון

  • רישיון נהיגה: על מנת לשכור רכב בדובאי, עליכם להיות בעלי רישיון נהיגה בינלאומי בתוקף. ניתן להוציא רישיון נהיגה בינלאומי בישראל בעלות של כ-150 ש"ח.
  • גיל: גיל המינימום להשכרת רכב בדובאי הוא 21.
  • ביטוח: חשוב לוודא שיש לכם ביטוח רכב מקיף המכסה את כל הנהגים ברכב.
  • דלק: מחירי הדלק בדובאי זולים יחסית, אך חשוב לזכור שתצטרכו לשלם עבור הדלק שאתם צורכים.
  • חניה: חניה בדובאי יכולה להיות קשה, במיוחד באזורים מרכזיים. שימו לב לסימוני החניה והקפידו לחנות בצורה חוקית.
  • נהיגה: חשוב לנהוג בצורה אחראית ובזהירות בדובאי. שימו לב לתמרורים, שמרו על מהירות הנסיעה המותרת והימנעו מנהיגה אגרסיבית.

 

טיפים להוזלת עלויות השכרת רכב

  • הזמינו מראש: ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך תקבלו מחיר טוב יותר.
  • השוו מחירים: השוו מחירים בין חברות השכרת רכב שונות לפני שתזמינו.
  • שקלו לשכור רכב קטן: רכבים קטנים צורכים פחות דלק וחונים בקלות רבה יותר.
  • השכירו רכב מחוץ לשעות השיא: מחירי השכרת רכב גבוהים יותר בשעות השיא (סופי שבוע וחגים).
  • השתמשו בקופונים: ניתן למצוא קופונים והנחות להשכרת רכב באתרי אינטרנט שונים.

 

סיכום

השכרת רכב בדובאי יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את העיר וליהנות מכל מה שיש לה להציע. הקפידו לתכנן את הטיול שלכם מראש, לבחור את חברת ההשכרה המתאימה לכם ולקחת בחשבון את כל המשתנים. כדי שתוכלו לבחור את החברה הטובה ביותר לכם, סקרנו עבורכם את 5 חברות השכרת הרכב הטובות ביותר בדובאי, וגיבשנו לכם מדריך שיעזור לכם לבחור את הטובה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

המותג המוכר ביותר: Avis

AVIS היא אחד ממותגי השכרת הרכבים המוכרת ביותר בעולם. היא מספקת מגוון מקיף של כלי רכב המתאימים לצרכים שונים, החל ממכוניות יוקרה ועד אפשרויות מעשיות, עם דגש חזק על שירות לקוחות ונוחות

AVIS
AVIS

AVIS

4.5 15

מצוינות ושם בתחום הרכב

יתרונות

מבחר רחב של כלי רכב

שירות לקוחות יוצא דופן

מיקומים נוחים ברחבי דובאי

תהליך הזמנה קל

אפשרויות שכירות גמישות

חסרונות

יקר יחסית

זמינות מוגבלת בעונת השיא

תשלום נוסף עבור שירותים מסוימים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

Avis היא חברת השכרת רכב מוכרת ובולטת במחויבותה למצוינות הן באיכות הרכב והן בשירות הלקוחות. מבחר נרחב של כלי רכב חותר להעדפות ותקציבים מגוונים, ומבטיח ללקוחות למצוא את הנסיעה המושלמת לצרכיהם. הנוחות של מספר מיקומים ברחבי דובאי עושה איסוף והורדה ללא טרחה. 

 

למרות מחירים מעט גבוהים יותר, השירות יוצא הדופן מצדיק את העלות. עם זאת, הזמינות יכולה להיות מוגבלת בעונות השיא, ולכן מומלץ להזמין מראש. בעוד שעלויות נוספות עבור שירותים מסוימים עשויות להוסיף, החוויה הכוללת עם AVIS שווה את ההשקעה עבור חוויית שכירות חלקה ומהנה בדובאי. מדובר באחד המותגים החזקים בעולם בתחום השכרת הרכב ולכן, קשה לטעות עם AVIS.

לוגו של הסקירה

הכי יוקרתי: Elite Rentals Dubai

Elite Rentals Dubai היא חברת השכרת רכבים המציעה צי פרימיום של כלי רכב יוקרתיים עם שירות אישי, אשר נותן מענה ללקוחות עם טעם יקר המחפשים בלעדיות וסגנון. טיפול VIP מובטח לכל הלקוחות

Elite Rentals Dubai
Elite Rentals Dubai

Elite Rentals Dubai

4.5 15

להגדיר מחדש את היוקרה

יתרונות

מבחר מעולה של מכוניות יוקרה

שירות אישי

טיפול VIP ללקוחות

חבילות השכרה מותאמות אישית

מתקנים מתקדמים ברכבים

חסרונות

יקרה, זמינות מוגבלת

סיכון יחסי וביטוח גבוה

קנה עכשיו ב- אתר החברה

Elite Rentals Dubai היא חברת השכרה של רכבי יוקרה אשר קובעת את הסטנדרט הגבוה ביותר עבור חוויות השכרת רכב יוקרה בדובאי. צי הרכבים היוקרתיים שלהם מעניק אלגנטיות ותחכום, ומושך את אלה עם טעם איכותי וגבוה. שירות מותאם אישית מבטיח שכל לקוח ירגיש כמו אח"מ, עם חבילות השכרה מותאמות אישית שיתאימו להעדפות האישיות שלו. תמיד חלמתם לבצע השכרת למבורגיני בדובאי? כעת זה אפשרי.

 

עם זאת, הבלעדיות הזו מגיעה עם מחיר, שכן המחירים כמובן גבוהים יותר מאשר סוכנויות סטנדרטיות. בעוד ההתמקדות היא על מותרות, לקוחות מודעים לתקציב עשויים למצוא את הבחירה מוגבלת. בנוסף, תנאים והתניות מחמירים עשויים לדרוש תשומת לב קפדנית, שכן הביטוח הוא גבוה ובמקרה של נזק לרכב תיאלצו לקחת אחריות על כך. למרות החסרונות הללו, Elite Rentals Dubai מספקת חוויה יוקרתית שאין כמותה לאלו המחפשים סגנון ותחכום על כבישי דובאי.

לוגו של הסקירה

הכי יעילה: SIXT

SIXT היא חברת השכרת רכב המציעה מגוון רחב של כלי רכב במחירים תחרותיים, יחד עם שירות יעיל ואפשרויות שכירות חדשניות, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית עבור נוסעים רבים המגיעים לדובאי

SIXT
SIXT

SIXT

4.5 15

חדשנות במחיר נוח

יתרונות

מחירים תחרותיים

מבחר רכבים שונים

תהליך הזמנה יעיל

אפשרויות שכירות גמישות

שירותים חדשניים כמו מנוי לרכב

חסרונות

חוויות שירות לקוחות לא עקביות

תשלום נוסף עבור שירותים מסוימים

זמינות מוגבלת של כלי רכב מיוחדים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

SIXT היא חברת השכרת רכב הבולטת במחויבותה לחדשנות ולכדאיות בתעשיית השכרת הרכב בדובאי. התמחור התחרותי שלהם ומבחר כלי רכב מגוון לשרת העדפות ותקציבים שונים, מושך מגוון רחב של לקוחות. תהליך ההזמנה היעיל ואפשרויות ההשכרה הגמישות משפרים את הנוחות עבור הנוסעים. 

 

עם זאת, חוויות שירות הלקוחות עשויות להשתנות, עם חוסר עקביות מדי פעם. עלויות נוספות עבור שירותים מסוימים עשויות להשפיע גם על העלות הכוללת. בעוד ש-SIXT מציעה שירותים חדשניים כמו מנויים לרכב, הזמינות של כלי רכב מיוחדים עשויה להיות מוגבלת. למרות החסרונות הקטנים האלה, SIXT נשאר בחירה אמינה עבור השכרת רכב בצורה נוחה וזולה בדובאי.

לוגו של הסקירה

הכי זולה: SpeedyDrive

SpeedyDrive היא חברת השכרת רכב מתמקדת במתן אפשרויות ידידותיות לתקציב להשכרת רכב בדובאי, עם תהליך הזמנה פשוט ומחירים שקופים, היא אידיאלית לנוסעים שרוצים לחסוך בעלויות

SpeedyDrive
SpeedyDrive

SpeedyDrive

4.5 15

ניידות חסכונית בתקציב

יתרונות

מחירי שכירות סבירים

תהליך הזמנה קל

רכבים מגוונים

אין עמלות נסתרות

חסרונות

זמינות מוגבלת בעונת השיא

צי ישן יותר בהשוואה למתחרים

שירות לקוחות בסיסי

קנה עכשיו ב- אתר החברה

SpeedyDrive היא חברת השכרת רכבים המספקת מענה לנוסעים בעלי מסגרת תקציב קפדנית המחפשים פתרונות ניידות במחיר סביר בדובאי. תהליך ההזמנה הפשוט והמחירים השקופים שלהם מקלים על הבנת העלות הכוללת מראש ללא עמלות נסתרות. אכן, אפשר לבצע השכרת רכב בדובאי בזול ולקבל רכבים שהם רגילים ולא רכבי יוקרה.

 

בעוד ששיעורי השכירות הם תחרותיים, הזמינות עשויה להיות מוגבלת בעונות השיא, במה שדורש הזמנה מוקדמת. בחירת הרכב נוטה לכלול דגמים ישנים יותר בהשוואה למתחרים. בנוסף, שירות הלקוחות הוא בסיסי, וחסר המגע האישי שנמצא עם סוכנויות פרימיום. למרות מגבלות אלה, SpeedyDrive מציעה אפשרות אמינה וחסכונית למטיילים המחפשים לחקור את דובאי מבלי לקרוע את הכיס.

לוגו של הסקירה

הכי פופולארית: Europcar

Europcar היא חברת השכרת רכב מספקת מגוון רחב של כלי רכב במחירים תחרותיים, יחד עם דגש חזק על שירות לקוחות ונוחות, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית הן עבור נוסעים עסקיים ונופשים בדובאי

Europcar
Europcar

Europcar דובאי

4.5 15

נוחות וזמינות מתחברות

יתרונות

מחירים תחרותיים

מבחר רכבים רחב

שירות לקוחות מעולה

מקומות אירוח נוחים

אפשרויות שכירות גמישות

פופולארי מאוד בעיר

קרא עוד
חסרונות

תשלום נוסף עבור תוספות

זמינות מוגבלת בעונת השיא

בעיות תחזוקה מזדמנות עם כלי רכב

קנה עכשיו ב- אתר החברה

Europcar היא חברת השכרת רכב גלובלית המצטיינת במתן פתרונות נוחים ובמחיר סביר להשכרת רכב לנוסעים בדובאי. התמחור התחרותי שלהם ומבחר כלי הרכב הנרחב שלהם עונים על צרכים ותקציבים מגוונים, ומבטיחים ללקוחות למצוא את הנסיעה המושלמת למסע שלהם. שירות לקוחות מעולה ומיקומים נוחים משפרים את חוויית ההשכרה הכוללת. 

 

עם זאת, חיובים נוספים עבור תוספות יכולים לנפח את העלות הסופית, ולכן חשוב לסקור את התנאים בקפידה. במהלך עונות השיא, הזמינות עשויה להיות מוגבלת, דבר המחייב הזמנה מוקדמת. בעוד Europcar שומרת היטב על הצי שלה, מדי פעם בעיות תחזוקה עם כלי רכב עשויים להתעורר, שכן התחלופה של הלקוחות היא גבוהה. למרות החסרונות הקטנים האלה, Europcar נשאר בחירה אמינה עבור השכרת רכב ללא טרחה בדובאי, ולא בכדי היא הפופולארית ביותר במקום.

איך בחרנו חברות מומלצות להשכרת רכב בדובאי מבין מאות הסוכנויות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של חברה להשכרת רכב בדובאי זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי ברכב שאתם מעוניינים להשכיר, תלוי בגיל שלכם, תלוי באזור הטיול שלכם באיטליה – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו עשרות חברות להשכרת רכב, חלקם מניסיון אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את חברת השכרת הרכב בדובאי המתאימה לכם ביותר?

דובאי היא עיר מרהיבה וחדשה יחסית לקהל הישראלי, שמציף אותה בשנים האחרונות, מאז שתיירים ישראלים יכולים להיכנס אליה. היא מציעה למבקרים בה שפע של אטרקציות, החל מקניונים ענקיים וגורדי שחקים ועד חופים מרהיבים ומדבר עצום. כדי לחוות את המקום בצורה הטובה ביותר, שווה ללכת על השכרת רכב שהיא דרך מצוינת לחוות את כל מה שיש לעיר להציע, תוך גמישות וחופש תנועה מלאים.

 

עם זאת, עם מגוון כה רחב של חברות השכרת רכב זמינות, בחירת החברה המתאימה ביותר עבורכם עשויה להיות מורכבת. הנה כמה דברים ששווה לעשות לפני שבוחרים את החברה ממנה תשכירו את הרכב.

 

השוואת מחירים: הצעד הראשון הוא לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב שונות. ניתן לעשות זאת באמצעות אתרי אינטרנט ייעודיים כמו RentalCars.com או Kayak.com. שימו לב להשוות לא רק את מחיר ההשכרה עצמו, אלא גם את העלויות הנוספות, כגון ביטוח, דלק, חניה, קילומטראז' מוגבל וכדומה.

 

קריאה של ביקורות: לפני קבלת החלטה, מומלץ לקרוא ביקורות של לקוחות אחרים על חברות השכרת הרכב השונות. כאשר מדברים על השכרת רכב בדובאי המלצות הן קריטיות כדי לדעת את כל הנתונים. ניתן למצוא ביקורות באתרי אינטרנט כמו TripAdvisor או Google Reviews. ביקורות אלו יספקו לכם מידע רב ערך לגבי איכות השירות, מצב הרכבים, מדיניות התשלום ועוד. כמובן שווה לדבר עם אנשים שכבר ביצעו כזו הזמנה ומכירים את חווית השירות והנהיגה בדובאי.

 

ודאו מה כלול במחיר: בנושא של השכרת רכב בדובאי מחיר הוא חשוב מאוד, שכן מדובר בעסק יקר אם אתם לוקחים רכב יוקרה. חשוב לוודא מה כלול במחיר ההשכרה הבסיסי. האם הוא כולל ביטוח? האם יש הגבלה על מספר הנהגים המורשים? מה קורה במקרה של תאונה? קראו את תנאי ההשכרה בקפידה לפני החתימה על החוזה.

 

בחירת הרכב המתאים: בחרו רכב המותאם לצרכים שלכם. אם אתם מטיילים לבד, רכב קטן וחסכוני עשוי להספיק. אם אתם מטיילים עם משפחה או קבוצת חברים, תצטרכו רכב גדול ומרווח יותר. זכרו שלעיתים תרצו לקחת אתכם ציוד כמו מזוודת טיולים אמינה ולכן, חשוב לבחור נכון.

 

מיקום סניפי החברה: שקלו את מיקום סניפי החברה. בחרו חברה בעלת סניפים נוחים בנמל התעופה ובמיקומים מרכזיים בעיר, כדי שתוכלו לאסוף ולהחזיר את הרכב בקלות.

 

שירות לקוחות: תנו חשיבות רבה לשירות הלקוחות של החברה. ודאו שהיא זמינה 24/7 ושהיא יכולה לסייע לכם בכל בעיה שתתעורר במהלך ההשכרה. כמובן שכאשר לוקחים רכבי ספורט מרשימים מקבלים שירות שהוא יותר אישי ויוקרתי. זה נכון גם כאשר אתם רוצים לבחור מלון בדובאי או לקחת רכבי יוקרה לסיבוב באופן כללי.

 

תנאי הביטוח: קראו בעיון את תנאי הביטוח המוצעים על ידי החברה. ודאו שהביטוח מכסה את כל מה שאתם צריכים, כולל גניבה, נזק לרכב, פציעות וטיפול רפואי.

 

מסמכים נדרשים: להשכרת רכב בדובאי תצטרכו להציג את רישיון הנהיגה הישראלי שלכם, רישיון נהיגה בינלאומי וכרטיס אשראי.

 

ביטוח נסיעות: מומלץ בחום לעשות ביטוח נסיעות לפני הנסיעה לכל חו"ל. ביטוח נסיעות יכסה אתכם במקרה של ביטול טיסה, אובדן מזוודות, טיפול רפואי חירום ועוד.

 

ערנות לתרמית: היו ערניים לניסיונות הונאה בעת השכרת רכב בדובאי. השכירו רכב רק מחברה מוכרת ומומלצת, וקראו את תנאי ההשכרה בקפידה לפני החתימה על החוזה.

 

טיפים נוספים

  • הזמינו את הרכב מראש, במיוחד בעונת התיירות.
  • שקלו לשכור רכב עם GPS מובנה.
  • שימו לב לתמרורי התנועה ולנהגו בזהירות.
  • החזירו את הרכב בזמן ובמצב תקין.

שאלות ותשובות על השכרת רכב בדובאי

האם אני צריך רישיון נהיגה בינלאומי כדי לשכור רכב בדובאי?

כן, בנוסף לרישיון הנהיגה הישראלי שלך, תצטרך גם רישיון נהיגה בינלאומי תקף כדי לשכור רכב בדובאי. ניתן להוציא רישיון נהיגה בינלאומי בישראל בעלות של כ-150 ש"ח.

מה גיל המינימום להשכרת רכב בדובאי?

גיל המינימום להשכרת רכב בדובאי הוא 21.

אילו סוגי ביטוחים עלי לצבור בעת השכרת רכב בדובאי?

חשוב לוודא שיש לך ביטוח רכב מקיף המכסה את כל הנהגים ברכב. מומלץ גם לרכוש ביטוח צד שלישי, ביטוח תאונות אישיות וביטוח גניבה. השכרת רכבי יוקרה בדובאי היא כמובן יקרה יותר, גם מבחינה ביטוחית. לכן, מומלץ להיזהר מאוד כאשר נוסעים ברחובות דובאי.

מהן עלויות הדלק בדובאי?

מחירי הדלק בדובאי זולים יחסית, אך חשוב לזכור שתצטרך לשלם עבור הדלק שאתה צורך. ניתן לשלם עבור הדלק באמצעות כרטיס אשראי או במזומן.

איפה ניתן למצוא חניה בדובאי?

חניה בדובאי יכולה להיות קשה, במיוחד באזורים מרכזיים. ניתן למצוא חניונים ציבוריים בתשלום וחנייה ברחוב בתשלום מונה. שימו לב לסימוני החניה והקפידו לחנות בצורה חוקית.