בהכנת הסקירה עברנו על סקירות בינלאומיות רבות ובדקנו את המאפיינים שלפיהם נבחרו המוצרים. ניתחנו את התגובות מאתרים מובילים בארץ ומחו"ל בנוגע למוצרים, ואת החסרונות והיתרונות שציינו הקונים בנוגע לכל מוצר. ניסינו לבחור במוצרים שמעבר להיותם מוצרים מומלצים, ניתנים להשגה בישראל בצורה נוחה (אם על-ידי הזמנה מספק אמין ששולח לישראל או בקניה בחנויות ישראליות שמחזיקות מלאי קבוע של המוצר).
חקרנו וניסינו לקלוע לטעם הייחודי של הקהל הישראלי, שאומנם מושפע רבות מהעדפות הקהל האמריקאי והאירופאי, אך עדיין בעל מאפיינים והעדפות הייחודיות לו.
המאפיינים ששמנו עליהם דגש בבחירת מקציפי החלב: איכות הקצף, קלות השימוש, ועיצוב:
איכות הקצף:
רוב המקציפים מסוגלים לייצר קצף טוב ויציב מחלב רגיל. אך כיום, עם עליית השימוש בתחליפי חלב, קונים רבים מעוניינים במקציף שיוכל להקציף סוגי חלב שונים. לכן חיפשנו בסקירות מקציפי חלב אשר מתמודדים יפה גם עם תחליפי חלב. התמקדנו בחלב שיבולת שועל שעל פי רוב הסקירות נראה שיש לו עדיפות בקרב הצרכנים מכיוון שנוח יותר לעבוד איתו.
קלות השימוש:
עד כמה קל להפעיל את מקציף החלב? האם ההפעלה אינטואיטיבית או שיש להיעזר במדריך למשתמש כדי להבין כיצד לתפעל אותו? האם המקציף זקוק לבטריות או שהוא מופעל בחיבור לחשמל? קלות הניקוי: האם ניתן לשטוף במדיח כלים או רק בשטיפה ידנית?
עיצוב:
האם המקציף מעוצב בצורה אלגנטית? האם הוא נעים לעין? האם נוח לאחסן אותו כשהוא לא בשימוש?
במי נעזרנו בהכנת הסקירה
כחלק ממחקרנו נעזרנו בסקירות הבינלאומיות של האתרים seriouseats.com ו- consumerreports.org.
seriouseats.com הוא אתר וותיק (בעל וותק של 16 שנה) וזוכה פרסים, אשר מתמקד בתחום המזון והשתייה.
consumerreports.org הוא אתר צרכנות וותיק מאוד (בעל וותק של מעל 20 שנה!) אשר עושה בדיקות מעבדה בצורה עצמאית (ללא מטרות רווח) לאלפי מוצרים במגוון תחומים.