נעלי כדורגל לילדים: 5 הנעליים המומלצות ביותר לשנת 2024

נעלי כדורגל הן חלק בלתי נפרד מהתלבושת של הילד בדרך לחוג כדורגל. כדי לאפשר לו למקסם את היכולות שלו, חשוב לקנות לו את הנעליים הטובות, המתאימות והאיכותיות ביותר. סקרנו עבורכם את 5 הנעליים הטובות ביותר בשוק, וגיבשנו מדריך שיעזור לכם לבחור

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

ספורט

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נעלי כדורגל לילדים

בין אם אתם מחפשים נעלי כדורגל נוחות לילדים, נעלי כדורגל מתקדמות לילדים או נעלי כדורגל לילדים המותאמות לדשא, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את נעלי הכדורגל המתאימות ביותר עבור הילדים שלכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של נעלי כדורגל לילדים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת נעלי הכדורגל המומלצות ביותר לילדים לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש נעלי כדורגל לילדים המומלצות על ידי המומחים שלנו

נעלי כדורגל הכי רבגוניות לילדים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

נעלי כדורגל לילדים הכי טובות לדשא סינתטי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

נעלי כדורגל הכי נוחות לילדים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

נעלי כדורגל מהוות חלק חשוב ביותר מציוד הכדורגל של ילדים, הן מבחינת הבטיחות והן מבחינת הביצועים. בחירת הנעליים הנכונות יכולה לשפר את יכולותיהם במגרש ולהגן עליהם מפני פציעות. כפות רגליים של ילדים נמצאות בתהליך מתמיד של גדילה ושינוי, ולכן חשוב לבחור נעליים שיתאימו למבנה הרגל ויעניקו את התמיכה הנדרשת.

 

נוחות מקסימלית

נעלי פקקים מקצועיות לילדים שנבחרו בקפידה מספקות נוחות מרבית לילדים, ומאפשרות להם לשחק שעות רבות מבלי לחוות כאבים או אי נוחות. נעליים איכותיות מצוידות בריפוד פנימי טוב, התומך בקשת כף הרגל ומגן על הקרסוליים. תמיכה זו חיונית למניעת פציעות ולשמירה על בריאות הרגליים, במיוחד אצל ילדים שנמצאים בתקופת גדילה.

 

שיפור ביצועים

נוחות הנעליים משפיעה גם על ביצועי הילדים. נעליים שמתאימות במדויק למידת הרגל מאפשרות תנועה חופשית ותגובה מהירה על המגרש. הילדים יכולים לרוץ, לקפוץ ולבעוט בביטחון, ולמקסם את יכולותיהם הספורטיביות. בנוסף, נעליים קלות משקל מאפשרות תנועה מהירה ויעילה יותר, ומפחיתות את העומס על הרגליים.

 

בטיחות והגנה

נעלי כדורגל מספקות הגנה חיונית לרגלי הילדים במהלך המשחק. הן מצוידות בסוליות ייחודיות המיועדות לאחיזה טובה על סוגי מגרשים שונים, ומונעות החלקה ונפילות. סוליות FG מתאימות למגרשים עם דשא טבעי יבש, סוליות AG למגרשי דשא סינתטי, וסוליות SG למגרשים רכים ובוציים. התאמת סוג הסוליה לסוג המגרש מבטיחה יציבות ואחיזה טובה, ומפחיתה את הסיכון לפציעות.

 

חווית המשחק והנאה

נעלי כדורגל טובות משפרות את חווית המשחק של הילדים ותורמות להנאה שלהם מהספורט. כשהילד מרגיש נוח ובטוח בנעליים שלו, הוא יכול להתמקד במשחק ולהשתתף בו בצורה מלאה. הנעליים מאפשרות לו לחוות את המשחק בצורה מיטבית, להתנסות בתנועות חדשות ולשפר את יכולותיו הספורטיביות.

 

יפה לעין

העיצוב של נעלי הכדורגל גם משפיע על חווית המשחק. ילדים אוהבים לבחור נעליים בעיצובים צבעוניים ומודרניים, שמעניקים להם תחושת גאווה וביטחון. נעליים בעיצוב אהוב מגבירות את המוטיבציה של הילדים ומשפרות את תחושת השייכות שלהם לקבוצה ולמשחק.

 

טיפים לשימוש ותחזוקה

  1. בדיקה תקופתית: מומלץ לבדוק את מצב הנעליים באופן קבוע ולוודא שהן עדיין מתאימות ותקינות. ילדים גדלים במהירות, ולכן נעליים שעלו טוב בחודשים קודמים עשויות להיות קטנות מדי כעת.
  2. ניקוי ותחזוקה: יש להקפיד על ניקוי הנעליים לאחר כל משחק, במיוחד אם שיחקו במגרשים בוציים. ניקוי קבוע יסייע בשמירה על איכות הנעליים והארכת תוחלת החיים שלהן. לנעלי עור יש להשתמש במשחת עור ולהימנע מהשרייתן במים.
  3. אחסון נכון: יש לאחסן את הנעליים במקום יבש ומאוורר כדי למנוע ריח רע והתפתחות עובש. לאחר משחק, מומלץ להוציא את הרפידות ולהניח את הנעליים במקום עם אוורור טוב.
  4. שימוש בתוספות: ניתן להשתמש בתוספות כגון מדרסים או רפידות אורטופדיות במידת הצורך, במיוחד אם הילד סובל מבעיות בכף הרגל. תוספות אלו יכולות לספק תמיכה נוספת ולשפר את הנוחות.

 

חלק בלתי נפרד מהחוויה

נעלי כדורגל לילדים הן חלק בלתי נפרד מהציוד שלהם ויש להקדיש תשומת לב מיוחדת לבחירה, שימוש ותחזוקה נכונה. בחירה נכונה של נעליים תסייע בשיפור הביצועים במגרש, תגן על הרגליים מפני פציעות ותשמור על נוחות הילד במהלך המשחק. הקפדה על בדיקה תקופתית, ניקוי ואחסון נכון של הנעליים תבטיח את איכותן ועמידותן לאורך זמן. כך יוכלו הילדים להמשיך לשחק וליהנות מהמשחק האהוב עליהם בבטיחות ובנוחות.

לוגו של הסקירה

נעלי כדורגל הכי רבגוניות לילדים: JABASIC

נעלי JABASIC הן נעליים מעולות לילדים, המספקות נוחות מרבית וביצועים מיטביים על מגרש הדשא הסינתטי והטבעי כאחד. הנעליים מתוכננות לעמידות ותחזוקה קלה, ומתאימות למגוון רחב של סוגי מגרשים

JABASIC
JABASIC

JABASIC

4.5 15

שילוב מושלם בין נוחות לביצועים

יתרונות

נוחות גבוהה

עמידות לאורך זמן

תחזוקה קלה

מתאימות למגוון רחב של סוגי מגרשים

חסרונות

עיצוב פשוט יחסית,

פחות מתאימות למגרשים רכים במיוחד

לא מותג

קנה עכשיו ב- Amazon

נעלי JABASIC לילדים מציעות שילוב מצוין של נוחות וביצועים. עם עיצוב פשוט ונקי, הן מספקות תמיכה מרבית לכף הרגל ומאפשרות לילדים לשחק במשך שעות ארוכות מבלי להרגיש עייפות או אי נוחות. 

 

החומרים המשמשים בנעליים עמידים ומותאמים לתנאי משחק שונים, בין אם מדובר במגרשי דשא טבעי או סינתטי. התחזוקה הקלה של הנעליים הופכת אותן לבחירה מעולה להורים המחפשים פתרון פרקטי ולא יקר. עם זאת, עבור מגרשים רכים במיוחד, ייתכן שיהיה צורך בנעליים עם אחיזה משופרת. לא מדובר במותג גדול, אך מדובר בנעליים איכותיות ורב גוניות שמתאימות למגוון שימושים והן גם יחזיקו מעמד לאורך זמן.

לוגו של הסקירה

נעלי כדורגל לילדים הכי טובות לדשא סינתטי: AG

נעלי כדורגל המיועדות במיוחד למגרשי דשא סינתטי, המעניקות אחיזה מצוינת ונוחות יוצאת דופן. הנעליים מתאפיינות בעמידות גבוהה ועיצוב מודרני, המושך את עיני הילדים וההורים כאחד

AG
AG

AG

4.5 15

האחיזה המושלמת למגרשי דשא סינתטי

יתרונות

אחיזה מצוינת

עמידות גבוהה

עיצוב מודרני

נוחות מרבית

חסרונות

פחות מתאימות למגרשי דשא טבעי

עלות גבוהה יחסית

קנה עכשיו ב- Amazon

נעלי AG לילדים נועדו במיוחד למגרשי דשא סינתטי ומספקות אחיזה מצוינת ויציבות יוצאת דופן על משטחים אלו. החומרים האיכותיים מהם הן עשויות מבטיחים עמידות לאורך זמן, בעוד שהעיצוב המודרני והמושך הופך אותן לפופולריות בקרב ילדים.

 

הנעליים מעניקות נוחות מרבית ותמיכה לכף הרגל, מה שמאפשר לילדים לשחק בביטחון ולשפר את ביצועיהם. למרות שהן מתאימות במיוחד למגרשי דשא סינתטי, יש לקחת בחשבון שהן פחות יעילות על מגרשי דשא טבעי, והעלות הגבוהה עשויה להרתיע חלק מההורים. עם זאת, לאור ריבוי המגרשים הסינטתיים בארץ, בטח בגילאים הנמוכים, הם מהווים בחירה נהדרת, עמידה ונוחה במיוחד.

לוגו של הסקירה

נעלי כדורגל הכי נוחות לילדים: אדידס Goletto VIII Turf

נעלי כדורגל לילדים של אדידס המספקות סגנון וביצועים מעולים על מגרשי דשא סינתטי. עם עיצוב קל ונוח, הן מבטיחות לילדים חוויית משחק נוחה ויעילה. מדובר במותג איכותי ומוכח, שמושך את כל הילדים

אדידס Goletto VIII Turf
אדידס Goletto VIII Turf

אדידס Goletto VIII Turf

4.5 15

הסגנון והביצועים שמתאימים לכל משחק

יתרונות

עיצוב קל ונוח

ביצועים מצוינים

עמידות גבוהה

נוחות מרבית

חסרונות

פחות מתאימות למגרשים רכים

מחיר יקר יחסית

קנה עכשיו ב- Amazon

נעלי Goletto VIII Turf של אדידס מיועדות לילדים המחפשים שילוב של סגנון וביצועים על מגרשי דשא סינתטי. הנעליים קלות משקל ומעניקות נוחות מרבית, מה שמאפשר לילדים לרוץ ולשחק בביטחון וביעילות. העיצוב הנקי והמודרני מושך את העין, בעוד שהעמידות הגבוהה של החומרים מבטיחה שימוש ארוך טווח.

 

עם זאת, חשוב לציין שהן פחות מתאימות למגרשים רכים, והעלות הגבוהה עשויה להיות חיסרון עבור חלק מההורים. בסך הכל, נעליים אלו מספקות חוויית משחק איכותית ומלאת סגנון. הרבה ילדים נמשכים למותג החזק של אדידס, והאיכות הגרמנית מורגשת בכל דריכה על הדשא. נעלי פקקים לילדים אדידס מהווים את הבחירה האידיאלית ברוב המקרים.

לוגו של הסקירה

נעלי כדורגל הכי טובות לילדים למגרשים קשים: פומה Attacanto Firm

נעלי הכדורגל פומה Attacanto Firm תוכננו לספק ביצועים גבוהים ונוחות מרבית על מגרשים קשים ויבשים. עם אחיזה מעולה ותמיכה מצוינת, הן אידיאליות לילדים המשחקים בתנאים קשים

פומה Attacanto Firm
פומה Attacanto Firm

פומה Attacanto Firm

4.5 15

ביצועים גבוהים ונוחות על מגרשים קשים

יתרונות

אחיזה מעולה

תמיכה מצוינת

עמידות גבוהה

עיצוב אטרקטיבי

חסרונות

פחות מתאימות למגרשים רכים או בוציים

עלות גבוהה יחסית

קנה עכשיו ב- Amazon

נעלי Attacanto Firm של פומה מיועדות לילדים המשחקים במגרשים קשים ויבשים. הן מציעות אחיזה מעולה ותמיכה מצוינת לכף הרגל, מה שמאפשר לילדים לשחק בביטחון ולמקסם את ביצועיהם. החומרים האיכותיים מבטיחים עמידות גבוהה, והעיצוב האטרקטיבי מושך את עיני הילדים.

 

עם זאת, הנעליים פחות מתאימות למגרשים רכים או בוציים, והעלות הגבוהה עשויה להוות חסרון עבור חלק מהמשפחות. בסך הכל, הנעליים מספקות חוויית משחק איכותית ונוחה על מגרשים קשים, כפי שיש לא מעט בישראל. נעלי פקקים פומה לילדים מהוות מותג איכותי ומוכר, אשר אהוב אצל המון ילדים.

לוגו של הסקירה

נעלי כדורגל לילדים הכי מתקדמות: NIKE Tiempo Legend 9 Club

נעלי הכדורגל NIKE Tiempo Legend 9 Club הן נעליים מתקדמות המספקות שילוב מושלם של נוחות, ביצועים וטכנולוגיה. מתאימות למגרשי דשא טבעי וסינתטי, הן מאפשרות לילדים לשפר את ביצועיהם וליהנות מחוויית משחק ייחודית

NIKE Tiempo Legend 9 Club
NIKE Tiempo Legend 9 Club

NIKE Tiempo Legend 9 Club

4.5 15

טכנולוגיה מתקדמת לביצועים מיטביים

יתרונות

טכנולוגיה מתקדמת

נוחות מרבית

עמידות גבוהה

עיצוב מודרני

מותג חזק

חסרונות

מחיר גבוה

פחות מתאימות למגרשים רכים במיוחד

קנה עכשיו ב- Amazon

נעלי Tiempo Legend 9 Club של NIKE מתאפיינות בטכנולוגיה מתקדמת המספקת ביצועים מיטביים על מגרשי דשא טבעי וסינתטי. הנעליים מעניקות נוחות מרבית ותמיכה מצוינת, מה שמאפשר לילדים לשחק במשך שעות ארוכות ולשפר את ביצועיהם. העיצוב המודרני והאטרקטיבי מושך את עיני הילדים וההורים, והעמידות הגבוהה של החומרים מבטיחה שימוש ארוך טווח.

 

עם זאת, העלות הגבוהה עשויה להרתיע חלק מהמשפחות, והנעליים פחות מתאימות למגרשים רכים במיוחד. בסך הכל, הנעליים מציעות חוויית משחק איכותית וטכנולוגית לילדים. נעלי פקקים לילדים נייק הוא אחד המותגים החזקים בשוק, והילדים נמשכים אליו. האיכות של החברה האלמותית לא מאכזבת.

איך בחרנו נעלי כדורגל מומלצות לילדים מבין מאות הדגמים השונים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של נעלי כדורגל לילדים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות , תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את נעלי הכדורגל הטובות ביותר לילד שלכם?

בחירת נעלי כדורגל לילדים פקקים היא משימה חשובה שמשפיעה על הנוחות, הביצועים והבטיחות של הילד על המגרש. כפות רגליים של ילדים נמצאות בתהליך מתמיד של גדילה ושינוי, ולכן חשוב לבחור נעליים שיתאימו במדויק למבנה הרגל ויעניקו את התמיכה הנדרשת. להלן כמה נקודות חשובות שיש לשקול בעת בחירת נעלי כדורגל לילדים.

 

מידת הנעל

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לוודא שהנעל מתאימה במדויק למידת רגליו של הילד. נעליים קטנות מדי עלולות לגרום לשלפוחיות ולפציעות, בעוד שנעליים גדולות מדי לא יספקו תמיכה מספקת ויפגעו בביצועים. מומלץ למדוד את כפות הרגליים של הילד בכל כמה חודשים, שכן רגליים של ילדים גדלות במהירות. בנוסף, יש לוודא שהנעלים יושבות היטב על הרגל אך לא לוחצות מדי.

 

סוג המגרש

יש להתאים את סוג הנעל לסוג המגרש שבו ישחק הילד. ישנם מספר סוגי סוליות המתאימים לסוגי מגרשים שונים:

 

– FG (Firm Ground): סוליות המתאימות למגרשים עם דשא טבעי יבש וקשה.

– AG (Artificial Ground): סוליות המיועדות למגרשי דשא סינתטיים.

– SG (Soft Ground): סוליות המתאימות למגרשים רכים ובוציים.

– TF (Turf): סוליות המתאימות למגרשי דשא סינתטיים קשים.

 

בחירת הסוליה המתאימה חשובה להבטחת אחיזה טובה וביצועים מיטביים על המגרש.

 

חומרים ואיכות

נעלי כדורגל עשויות ממגוון חומרים, כולל עור וחומרים סינתטיים. עור נחשב לחומר איכותי ועמיד המציע נוחות וגמישות, אך דורש תחזוקה שוטפת. חומרים סינתטיים, לעומת זאת, קלים יותר לתחזוקה ומציעים גמישות טובה, אך הם פחות עמידים לאורך זמן. חשוב לבחור נעליים מחומר עמיד שיספקו תמיכה טובה ויישארו במצב טוב לאורך זמן.

 

נוחות ותמיכה

נוחות היא מרכיב מרכזי בבחירת נעליים לילדים. נעליים נוחות יאפשרו לילד לשחק במשך שעות ארוכות ללא כאבים או אי נוחות. יש לוודא שהנעליים מספקות תמיכה טובה לקשת כף הרגל ומגינות על הקרסוליים. נעליים עם ריפוד פנימי טוב יוכלו לספק נוחות נוספת ולמנוע שפשופים.

 

משקל הנעליים

משקל הנעליים הוא גורם חשוב במיוחד לילדים, שכן נעליים כבדות יכולות להכביד עליהם ולהשפיע על ביצועיהם. נעליים קלות יותר יאפשרו לילד לנוע בקלות ובמהירות רבה יותר על המגרש. עם זאת, חשוב לוודא שהקלות לא תבוא על חשבון התמיכה והעמידות של הנעליים.

 

התאמה אישית ותקציב

ישנם דגמים רבים של נעלי כדורגל בשוק, וכל ילד יכול להעדיף דגם מסוים בהתאם לטעם אישי. מומלץ לקחת את הילד לחנות ולתת לו למדוד כמה דגמים שונים כדי למצוא את הנעל המתאימה ביותר עבורו. בנוסף, חשוב להתחשב בתקציב המשפחתי. ישנן נעליים במחירים שונים, וניתן למצוא נעליים איכותיות במחירים סבירים.

 

מותגים ואחריות

מותגים ידועים כמו נייקי, אדידס ופומה מציעים לרוב נעליים איכותיות עם טכנולוגיות מתקדמות לתמיכה ונוחות מרבית. בנוסף, מותגים אלו מציעים לרוב אחריות על המוצרים שלהם, מה שיכול להיות יתרון במקרה של פגמים או בעיות בנעליים. נעלי כדורגל של נייק וכן נעלי כדורגל של אדידס נחשבות לאיכותיות והטובות ביותר.

 

משימה חשובה

בחירת נעלי כדורגל מומלצות לילדים היא משימה חשובה שמשפיעה על הנוחות, הביצועים והבטיחות שלהם על המגרש. חשוב לוודא שהנעליים מתאימות במדויק למידת רגלי הילד, מתאימות לסוג המגרש שבו ישחקו, עשויות מחומרים איכותיים, מספקות נוחות ותמיכה, קלות משקל ומתאימות לתקציב המשפחתי. עם בחירה נכונה, הילדים יוכלו ליהנות ממשחקי כדורגל בביטחון ובנוחות.

שאלות ותשובות על נעלי כדורגל לילדים

למה חשוב לבחור נעלי כדורגל שמתאימות במדויק למידת רגלי הילד?

בחירת נעליים במידה הנכונה היא קריטית לנוחות ולבטיחות של הילד. נעליים קטנות מדי עלולות לגרום לשלפוחיות, כאבים ולפציעות, בעוד שנעליים גדולות מדי לא יספקו את התמיכה הנדרשת ויגרמו לאי נוחות ולחוסר יציבות על המגרש. נעליים שמתאימות במדויק יסייעו לילד לשחק בצורה נוחה ויעילה יותר.

איך בוחרים את סוג הסוליה המתאים לנעלי כדורגל לילדים?

סוג הסוליה צריך להיבחר בהתאם לסוג המגרש שבו ישחק הילד. סוליות FG (Firm Ground) מתאימות למגרשים עם דשא טבעי יבש וקשה, סוליות AG (Artificial Ground) מיועדות למגרשי דשא סינתטיים, סוליות SG (Soft Ground) מתאימות למגרשים רכים ובוציים, וסוליות TF (Turf) מתאימות למגרשי דשא סינתטיים קשים. בחירה נכונה של הסוליה תספק אחיזה טובה ותמיכה מתאימה על סוג המגרש הרלוונטי.

מה היתרונות והחסרונות של נעלי כדורגל מעור לעומת חומרים סינתטיים?

נעלי כדורגל מעור מציעות נוחות וגמישות מצוינים ועמידות לאורך זמן, אך דורשות תחזוקה שוטפת כמו משחת עור ושמירה על לחות החומר. נעליים מחומרים סינתטיים קלות יותר לתחזוקה ומציעות גמישות טובה, אך הן פחות עמידות מעור. הבחירה בין עור לחומרים סינתטיים תלויה בהעדפה האישית ובצורך בנוחות מול תחזוקה.

כיצד ניתן להבטיח שהנעליים שנבחרו יספקו את התמיכה הנדרשת לרגלי הילד?

כדי להבטיח תמיכה נדרשת, יש לוודא שהנעליים מציעות ריפוד פנימי טוב, תמיכה לקשת כף הרגל והגנה לקרסוליים. מומלץ למדוד את הנעליים בחנות ולוודא שהן יושבות היטב על הרגל מבלי ללחוץ יותר מדי. כמו כן, חשוב לבחור בנעליים של מותגים מוכרים שמקפידים על טכנולוגיות מתקדמות לתמיכה ונוחות.

מה כדאי לקחת בחשבון מבחינת תקציב בבחירת נעלי כדורגל לילדים?

ישנם נעליים במחירים שונים בשוק, ולכן חשוב להתאים את הבחירה לתקציב המשפחתי. נעליים יקרות יותר לא בהכרח מבטיחות ביצועים טובים יותר, אך לרוב יהיו עשויות מחומרים איכותיים יותר ויספקו נוחות ותמיכה טובה יותר. כדאי לחפש נעליים שמציעות איזון בין מחיר לאיכות ולזכור שנעליים טובות יכולות להשפיע לטובה על חוויית המשחק של הילד.